08.04.2008. |
Zapraszamy zainteresowanych uczniów do udziału w III POWIATOWYM KONKURSIE INFORMATYCZNYM - organizowanym przez Gimnazjum nr 16 na najlepszą prezentację multimedialną swojej szkoły lub swojej klasy.
”Moja szkoła, moja klasa” Warunki uczestnictwa:
- W konkursie może wziąć udział każdy uczeń gimnazjum.
- Prezentacje muszą być wykonane w programie Microsoft PowerPoint i powinny zawierać maksymalnie do 35 slajdów.
- Prezentacje muszą być wykonane samodzielnie, nie mogą zawierać gotowych szablonów projektu.
- W prezentacji mogą być wykorzystywane zdjęcia w formacie jpg lub bmp, animacje, rysunki clipart, galeria WordArt, tabele, wykresy, filmy, podkłady muzyczne, narracje autora, dźwięki.
- Prezentacje należy zapisać na płycie CD-R (nazwa pliku – to skrót nazwy szkoły oraz imię i nazwisko autora prezentacji, np. G16JanNowak).
- Płytę należy opisać danymi: nazwa szkoły, adres szkoły, adres e-mail szkoły, imię
i nazwisko autora, klasa, imię i nazwisko opiekuna (wymienione dane należy umieścić również na płycie w pliku - Dane.txt).
- Prezentacja, której nie będzie można otworzyć – nie będzie oceniana.
Termin składania prac – 05.05.2008 r. do p. A. Koba.
|